A könyvekről írták



"Csak úgy faltam a sorokat. A könyv olvasása közben nem lehet unatkozni."

Megjelöltek - Ediverzum



"Nagyon szerettem ezt a könyvet. Nehéz volt letenni"

Megjelöltek - Miracle Wonder Magic Blog



"Megőrültem ezért a könyvért. (Vagy inkább ettől a könyvtől, már magam sem tudom.) Egy brutálisan jó befejezés rajzolódott ki előttem, ami előtt a kalapomat is megemelném, ha lenne. Az első két könyvet is szerettem, de ez mindent vitt."

Végső elmezavar - Lapozz Bele Blog



"Egységében tekintve az Újabb elmezavar nagyszerű folytatás. Egy vad, sötét mese bámulatos második felvonása, amit ismét határtalanul élveztem."

Újabb elmezavar - Lapozz Bele Blog



"Ez egy olyan kortárs fantasy, amely egy pillanat alatt magába szippantja az olvasót."

Pillanatnyi elmezavar - Elképzelt Könyv



"A szerző a maga stílusában egyedit alkotott. Magyar szerző, fantasy műfaj, nem mindennapi téma és érdekes elgondolás."

Újabb elmezavar - Ariadne Olvasmányai



"A Pillanatnyi elmezavar egy sötét és kalandos mese, ami nem hagyja hidegen az olvasót. A keményebb részek miatt inkább felnőtteknek ajánlanám, de nekik nagyon. És tudjátok mit? Narnia elmehet a búsba! Én inkább beköltözök Domán fejébe."

Pillanatnyi elmezavar - Lapozz Bele Blog



"Én mindenképpen ajánlom olvasásra a könyvet, mert tényleg érdekes, pörgős, eseménydús, de a gyenge gyomrúak messze kerüljék el."

Pillanatnyi elmezavar - I Love Reading



"A regény történései tényleg hihetetlenül pörögtek, két nap alatt kiolvastam."

Végső elmezavar - Könyvek-regények Világa



"Mindent összevetve ismét egy jót szórakoztam ebben az érdekes világban, amit Gregus Gábor megalkotott."

Újabb elmezavar - Könyvek-regények Világa



"Remélem, hamar lesz szerencsém elolvasni a folytatást, mert nem tudok sokáig meglenni nélküle."

Újabb elmezavar - A Másik Világ



Nem egyszer kerültem szívinfarktus közeli állapotba, vagy hördültem fel fájdalmasan az olvasottakon. Olykor alig bírtam lenyelni a torkomban nőtt gombócot, amit a számomra kedves szereplők elvesztése okozott, mert bizony ilyen is előfordult.

Végső elmezavar - Lapozz Bele Blog